Komunikat MOPS

pixabay.com

Komunikat MOPS

Foto: pixabay.com
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Komunikat w sprawie zmian zasad naboru wniosków w ramach świadczenia "Dobry Start".

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławkowie informuje, że od lipca 2021 r. zmianie ulegają zasady naboru wniosków o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Od dnia 1 lipca br. obsługą świadczenia dobry start będzie się zajmować Zakład Ubezpieczeń Społecznych, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start” (Dz.U. 2021 r., poz. 1092). Wnioski będzie można składać wyłącznie w postaci elektronicznej za pomocą: bankowości elektronicznej, portalu PUE ZUS oraz portalu Empatia. 

 

Powiększ czcionkę
Aa+
Aa-
wykop