Urząd Regulacji Energetyki informuje

{[description]}

Urząd Regulacji Energetyki informuje

Do Urzędu Regulacji Energetyki w ostatnim czasie wpływają liczne skargi związane z jakością obsługi odbiorców energii elektrycznej i gazu oraz nieuczciwymi praktykami firm energetycznych.

Interweniujący w URE skarżą się między innymi na brak informacji o warunkach oferty czy umowy przedstawianej przez firmę, podszywanie się pod pracowników dotychczasowego sprzedawcy lub urzędu, stosowanie technik manipulacji psychologicznej i perswazji, a także brak nieprzestrzeganie standardów jakości obsługi odbiorców, w tym nieudzielanie odpowiedzi na reklamacje w ustawowym terminie, utrudniony kontakt ze sprzedawcą, nieregularne dostarczanie rachunków czy błędne rozliczenia.
Jak informuje URE, aby ustalić rodzaj i skalę głównych problemów zgłaszanych przez odbiorców, prowadzone jest, trwające przez dwa miesiące, badanie działalności sprzedawców energii elektrycznej i paliw gazowych w oparciu o informacje uzyskane od odbiorców.

W tym celu stworzona została specjalna zakładka (KLIKNIJ TUTAJ), w której umieszczono formularz zgłoszeniowy. Za jego pośrednictwem można informować URE o zauważonych nieprawidłowościach w działaniach sprzedawców energii i gazu.

Powiększ czcionkę
Aa+
Aa-
wykop